Senaste nytt

1100 EB-poäng gratis från DN

Jag reggade mig igår via länken på onlineshopping.flysas.com men fick inget meddelande på att jag kommer att tjäna poäng. Det blir ju svårt att efterregistrera detta också eftersom priset är 0kr och det inte existerar någon faktura. Det står att dom inte tar emot orderbekräftelsen på efterregistreringssidan, men jag har ju inget annat än orderbekräftelsetexten i ett mail ifrån DN att skicka till dom.

Kan fanimej inte heller hitta var man avsäger sig prenumerationen. Det är tomt under prenumerationerna...

Man undrar ju om de 30 dagar efter "köpet" kommer göra om det till en prenumeration och fakturera en månadsavgift. Får väl bli att försöka kontakta dem.

Kan fanimej inte heller hitta var man avsäger sig prenumerationen. Det är tomt under prenumerationerna...

Man undrar ju om de 30 dagar efter "köpet" kommer göra om det till en prenumeration och fakturera en månadsavgift. Får väl bli att försöka kontakta dem.

Återkoppla gärna, jag ser samma sak.

Hmm frågan är då om allt blev rätt när du tecknade dig... Jag hängde nämligen också på den kampanjen, men jag hittade till skillnad från dig prenumerationen under [konto] - [prenumerationer]. Var inte heller några problem att därifrån avsluta prenumerationen.

Kanske läge med ett samtal till deras kundtjänst?

Samma sak hände mig. Skickade mail till de (DN). Fick svar dagen efter att prenumerationen är uppsagd:
Tack för att du kontaktar oss.

"Härmed bekräftas att vi har avslutat din prenumeration vid den aktiva periodens slut 2018-04-12. Vi tackar för tiden du läst Dagens Nyheter och hälsar dig varmt välkommen åter som prenumerant i framtiden!

Ha en fortsatt fin dag!
Vänligen,

Amanda
Dagens Nyheters kundservice
DN.se/kundservice"

Tjena!

Jag kunde inte heller säga upp min prenumeration. Upptäckte att jag inte hade klickat på länken i aktiveringsmailet man får direkt efter reg.

Efter jag gjorde det och valde lösenord gick det fint att säga upp prenumerationen.

Hoppas det kan lösa problemet.

Återkoppling med huvudet under armen...

Noterade som hastigast att emailen var fel. Även om jag skrev i rätt email som jag registrerat mig med (en ful-Mail för att slippa framtida reklam från DN ) vid login så använde DN.se en gammal inloggning med sparat lösenord som jag haft för något år sen. Efter rensning av cookies så funkade det. Så dubbelkolla vilken login ni använder så det är korrekt email . Då fanns prenumerationen som nu är uppsagd.

Brukar ta ett dygn innan den knappen dyker upp på sidan. Om du kollat så under första dygnet står också att du bara har prenumerationen till nästa dag.

När man klickar på länken i första inlägget står det att man får bara 700 poäng - är kampanjen för att få 1100 poäng redan slut?

Toppen