Senaste nytt

11 150 poäng kvar till guld hos SAS - hjälp sökes

palmen

Moderator
Well, ta en weekend till hong kong, det borde ge nog med poäng. :)

Räcker tyvärr inte som EBS, ger "bara" 9000 poäng, som EBG får man dock 11250 poäng och då hade det ju varit grönt.
Billigast tror jag det blir om man lyckas träffa en kampanj för 3500-4000 kronor till någon av de desinationer som ger 9000 poäng och sedan få de sista poängen på en tur och retur inom europa i plus.
 

Svante

Medlem
Enklast och snabbast (vet dock ej om det är billigast) är väl en mr med ET, ARN-ADD-DXB, ut en torsdag kväll o hemma igen lördag morgon. Ca 12700 och du får i runda slängar 20000 poäng...
 

Vaniljvodka

Medlem
Nej OT på longhaul har dålig utdelning enligt feedback i en långtgående tråd.
Kör två billiga i Go intra Europa istället varav en via en hub och uppgradera genom OT så når du 11500 p

Det beror på vem man frågar. Jag har en ratio på 10 av 11 på longhaul. Den enda nekade uppgraderingen har dock kommit på min senaste flygning (i dec) så det skulle iofs kunna vara starten på en negativ trend.
 

agehall

Medlem
AmEx är det absolut enklaste sättet att lösa det på. Men om du inte är intresserad av att göra det så billigt och enkelt som möjligt så är det enda alternativet att flyga. Jag skulle dock inte förlita mig på uppgraderingar utan se till att boka saker som ger dig poängen utan att du behöver köra med OptionTown, annars garanterar Murphy att det skiter sig.
 
Toppen