Senaste nytt

10000 EB-poäng vid nytecknande av Trygg-Hansa hemförsäkring

RickardG

Medlem
Äh, 10000??? Kolla här:

image.jpg


Tack för det Trygg Hansa!
 

Kroger

Medlem
Har alla fått sina poäng? Mailade om mina nu och då kände dom inte till kampanjen och frågade om jag har något underlag. Fanns de något förutom länken härifrån?
 

tob

Medlem
Bestämde mig precis för att återigen försöka jaga rätt på poängen för denna kampanjen som jag fortfarande inte fått.
Jag sprang då på följande information hämtad härifrån:
"Vi har valt att säga upp samarbetet med SAS EuroBonus i dess nuvarande form. Detta innebär att det inte längre går att teckna nya försäkringar kopplade till SAS Eurobonus. Trygg-Hansas erbjudande för hur du tjänar SAS EuroBonus-poäng gäller endast till och med den 31 mars 2017. Här hittar du frågor och svar om vad detta innebär.
Vad innebär det rent praktiskt för mig som kund att samarbetet avslutas?
Du som har kopplat ihop ditt medlemskap i SAS Eurobonus med dina försäkringar hos Trygg-Hansa tjänar poäng fram till och med 31 mars. Försäkringarna fortsätter sedan att gälla som vanligt, enda skillnaden är att du inte får nya poäng.

Vad händer med mina intjänade poäng?
Du kommer att fortsätta tjäna poäng som vanligt till och med 31 mars 2017. Därefter görs en slutlig avstämning och samtliga intjänade poäng ligger kvar hos SAS Eurobonus.

Blir mina poäng mindre värda?
Nej de behåller samma värde som övriga intjänade poäng av samma typ.

Saknade poäng?
Om du av någon anledning inte fått poäng för försäkringar som du kopplat till SAS Eurobonus, har du möjlighet att fram till 30 juni 2017 att få dessa retroaktivt. Kontakta Trygg-Hansas kundservice så hjälper de dig på 0771-11 11 10."

Tänkte att det kanske kan bra att veta om det är någon mer som saknar poäng alternativt ska se över sina försäkringar.
 

spritfet

Medlem
Var precis i kontakt med Trygghansa för att se vad de erbjuder istället för Eurobonuspoängen, svaret blev ingenting. För mig ligger Trygghansa rätt högt mot konkurrenter och ser ingen vits med att ha dem om inga poäng kommer in, men personen jag pratade med vägrade avsluta eller ändra på försäkringen då det är tecknat årsvis och tidigast kan ändras vid årsskiftet. Någon annan som gett sig in i diskussion med dem?
 

J-Dog

Medlem
Brukar vara så på sakförsäkringar och är inget specifikt för Trygg-Hansa. Olycksfallsförsäkringar brukar gå bra att avsluta i förtid och få kvarvarande premiekostnad återbetalad.
 

spritfet

Medlem
Brukar vara så på sakförsäkringar och är inget specifikt för Trygg-Hansa. Olycksfallsförsäkringar brukar gå bra att avsluta i förtid och få kvarvarande premiekostnad återbetalad.
Hade det varit oförändrade villkor hade det inte varit något snack, men tycker inte det är riktigt schysst att dra in poängen utan att erbjuda något annat om man nu sitter fast med en försäkring 9 månader till...
 
Toppen