Senaste nytt

10 extra poäng per 100 kronor med SAS Mastercard i Juli 2018

Kan bara instämma i att detta är ett bra sätt att få in lite poäng och göra en bra insats!

Var dock uppmärksam att poängen registreras på rätt sätt. Jag genomförde några lån via Kiva precis i början av kampanjen och fick då endast 15 poäng per 100kr. Mastercards kundtjänst meddelade då att det var något problem med betalningar via Paypal och att köpen av någon anledning inte registrerades som ett köp i utländsk valuta. Kundtjänst lovade dock att rätta till detta för mig i efterhand.

Edit: Notera också att man inte får någon ränta på lån via KIVA. Dock får man nästan alltid tillbaka pengarna :)

Hur länge lånar man ut pengarna?

Varför tar du kontakt med SAS och Diamondsupporten? Det här är SEB Korts produkt och kampanj. Du kanske inte var anmäld till kampanjen på rätt sätt? Mina 50% extra kom in hur fint som helst i morse.

Nån som fått in kampanjpoäng idag? Jag fick bara grundpoängen. Har mailat Diamond support.

Mina 50% extra kom in hur fint som helst i morse.

Jag förstår inte. Varför får ni in, eller förväntar er att få in, kampanjpoängen idag? Dessa har iaf för mig kommit in löpande för varje transaktion i utländs valuta. (under Juli månad)

Är det något fördröjning ni hänvisar till?

Varför tar du kontakt med SAS och Diamondsupporten? Det här är SEB Korts produkt och kampanj. Du kanske inte var anmäld till kampanjen på rätt sätt? Mina 50% extra kom in hur fint som helst i morse.

Var det något mer man skulle göra än att klicka på länken i mailet och sedan se bekräftelsen på skärmen menar du?

Poängen fördes över från SAS Mastercard till Eurobonus kontot idag.
Ah, ok. Snabba ryck av SEB denna månaden.
Frågeställaren var ju inte helt solklar i vad det var som det frågades om, men med denna info så blir det något lättare att förstå vad vederbörande menade...

Var det något mer man skulle göra än att klicka på länken i mailet och sedan se bekräftelsen på skärmen menar du?
Logga in och kolla om du löpande har fått de extra poängen. Själva överföringen verkar det inte vara något fel på.
http://saseurobonusmastercard.se

Toppen