Senaste nytt

10 extra poäng per 100 kronor med SAS Mastercard i Juli 2018

Någon som ser extrapoängen för denna kampanj i appen? Mina betalningar utländsk valuta är listade som 20p/100kr (premium). Har för mig att för tidigare kampanjer kunde man se bonusen direkt. Kan såklart minnas fel här.

Någon som ser extrapoängen för denna kampanj i appen? Mina betalningar utländsk valuta är listade som 20p/100kr (premium). Har för mig att för tidigare kampanjer kunde man se bonusen direkt. Kan såklart minnas fel här.
Ja då
71548c81f7b6e76454ce6c1e3b21d689.png

Jag ser bonuspoängen som en extra rad med hälften av poängen som köpet genererad i appen.
Men tog några dagar in kampanjen fungerade för mig och tror någon skrev tidigare i tråden att det verkar strul med kampanjen och det skulle dröja ett tag för vissa. Det går att ringa och fråga dom om du är med i kampanjen.

Idag är den sista dagen som extrapoäng kampanj gäller.
Man kan också stödja mikrolån åt folk i tredjevärlden genom t ex KIVA.

Loans that change lives | Kiva

Har man tur får man pengarna tillbaka + ränta.
Även om man inte skulle få pengarna tillbaka, har man hjälpt någon som behöver hjälp och bidragit till en bättre värld. :)

Man kan betala genom PayPal så att köpet (mikrolån åt andra) räknas som ett vanligt köp.

De flesta (alla?) mikrolån på KIVA är i annan valuta än SEK så man tjänar 30 poäng per 100 SEK under kampanjen.

Idag är den sista dagen som extrapoäng kampanj gäller.
Man kan också stödja mikrolån åt folk i tredjevärlden genom t ex KIVA.

Loans that change lives | Kiva

Har man tur får man pengarna tillbaka + ränta.
Även om man inte skulle få pengarna tillbaka, har man hjälpt någon som behöver hjälp och bidragit till en bättre värld. :)

Man kan betala genom PayPal så att köpet (mikrolån åt andra) räknas som ett vanligt köp.

De flesta (alla?) mikrolån på KIVA är i annan valuta än SEK så man tjänar 30 poäng per 100 SEK under kampanjen.
Kan bara instämma i att detta är ett bra sätt att få in lite poäng och göra en bra insats!

Var dock uppmärksam att poängen registreras på rätt sätt. Jag genomförde några lån via Kiva precis i början av kampanjen och fick då endast 15 poäng per 100kr. Mastercards kundtjänst meddelade då att det var något problem med betalningar via Paypal och att köpen av någon anledning inte registrerades som ett köp i utländsk valuta. Kundtjänst lovade dock att rätta till detta för mig i efterhand.

Edit: Notera också att man inte får någon ränta på lån via KIVA. Dock får man nästan alltid tillbaka pengarna :)

Toppen