Ni skriver "De betyg du ser kommer från gästernas recensioner." När jag klickar mig vidare till er hotell-tjänst så ser jag mycket riktigt Mandarin Orientals betyg 9.9 utifrån 1991 gästrecensioner, men jag kan inte klicka mig vidare till vad dessa gästrecensioner verkligen säger. Kommer de från hotellgäster som endast lagt poängbetyg på sitt boende eller finns det kommentarer bakom?
Det är sannolikt ett av de bättre hotellen, men många av oss på denna sajt är kanske inte riktigt de som blint litar på 1991 gästrecensioner även om det lovas av självaste Businessclass.se. Personligen tycker jag om detaljerna kring resor och hotellboende och vill gärna läsa vad andra hotellgäster faktiskt har skrivit om ett boende innan jag väljer. Om inga kommentarer finns så nördar jag gärna ner mig andra detaljer som när betyget gavs etc. Jag köper inte ett statiskt värde utan söker mig såklart vidare och eftersöker denna information annanstans, och köper då heller ingen tjänst från er, tyvärr.
Att denna typ av "artikel" ens finns på er sida utan att den tydligt markeras som marknadsföring för er hotell-tjänst tycker jag är tråkigt och inte det jag personligen besöker Businessclass.se för. Jag förstår att det inte är menat för mig nörden utan för massorna, men jag tror även massorna vill veta var information kommer ifrån och baseras på.