Senaste nytt

1 september och eurobonus/Amex

Själv satte jag över mina Amex-poäng på Qatar för att nyttja 40% bonusen med målsättningen att boka en Oneworld multi-carrier jordenrunt för 140.000 Avios per person i First nästa sommar genom att överföra dem till British Airways.

Längsta sträckan styr priset, så man kan ha högre klasser och fortfarande betala Economy så länge längsta sträckan är i economy
Jag tolkade första inlägget som att det var en jorden-runt i First, men när jag läser sen så menar du egentligen en jorden-runt delvis i first, men där längsta sträckan är i ekonomi? Lite vilseledande att benämna det ”Oneworld multi-carrier jordenrunt för 140.000 Avios per person i First” i så fall…

Jag tolkade första inlägget som att det var en jorden-runt i First, men när jag läser sen så menar du egentligen en jorden-runt delvis i first, men där längsta sträckan är i ekonomi? Lite vilseledande att benämna det ”Oneworld multi-carrier jordenrunt för 140.000 Avios per person i First” i så fall…

Precis som med reklamen. Det var inte fel, alltså ingen lögn. Men man kunde utan bekymmer tolka det precis som du gjorde.

Toppen