Hej storbokstav,
Vart åker du härnäst? På måndag 9 april släpper vi en miljon prissänkta biljetter till samtliga destinationer. Håll koll på mejlen och på sas.se.
Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
Kod:Hej storbokstav, Vart åker du härnäst? På måndag 9 april släpper vi en miljon prissänkta biljetter till samtliga destinationer. Håll koll på mejlen och på sas.se. Hälsningar från SAS WE ARE TRAVELERS
T ex genom betaltjänst som bl a ExpertFlyer.@Dr. Miles Bra tips att kolla upp platstillgängligheten, men hur gör jag det?Gör jag en sökning via SAS.se så får jag bara upp att biljetten kommer bokas i K-klass på mina aktuella datum.
@Dr. Miles Bra tips att kolla upp platstillgängligheten, men hur gör jag det?Gör jag en sökning via SAS.se så får jag bara upp att biljetten kommer bokas i K-klass på mina aktuella datum.
Det är gratis typ första veckan så vill du prova på nu så kostar det inget, i övrigt ett väldigt bra verktyg att ha tillgång till.T ex genom betaltjänst som bl a ExpertFlyer.
Hänger dom sakerna ihop?Perfekt! Då borde det snart vara dags för Friends&Family