Senaste nytt

1 miljon billiga resor 9 april 2018

stensth

Medlem
sas9april2018.jpg

Kod:
Hej storbokstav, 

Vart åker du härnäst? På måndag 9 april släpper vi en miljon prissänkta biljetter till samtliga destinationer. Håll koll på mejlen och på sas.se. 

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS

En miljon billiga resor brukar att bokas i T klass för SAS Go, så ni kan kolla platstillgänglighet i T klass på era tilltänkta datum redan nu.
Om det inte finns ledig plats i T klass nu, lär det inte finnas billiga priser när de har kört igång kampanjen heller (så länge de inte släpper extra platser i T klass).

Jag skulle gissa på att de kommer ladda upp lite extra availability i aktuell bokningsklass för kampanjen, om det nu blir T eller något annat. Fan nu måste man ju boka resor efter midnatt...

@Dr. Miles Bra tips att kolla upp platstillgängligheten, men hur gör jag det? :oops: Gör jag en sökning via SAS.se så får jag bara upp att biljetten kommer bokas i K-klass på mina aktuella datum.

@Dr. Miles Bra tips att kolla upp platstillgängligheten, men hur gör jag det? :oops: Gör jag en sökning via SAS.se så får jag bara upp att biljetten kommer bokas i K-klass på mina aktuella datum.

T ex genom betaltjänst som bl a ExpertFlyer.
Det är gratis typ första veckan så vill du prova på nu så kostar det inget, i övrigt ett väldigt bra verktyg att ha tillgång till.

Toppen