Dr. Miles
Expert
Lycka till!![]()
Jag har redan bokat två bokningar och har fått e-ticketnummer (117-), så antar jag att jag är på säkra sidan.
Lycka till!![]()
Helt underbart! Jag fick det inte att funka på den tyska hemsidan (jag kunde inte välja Sverige som land i min adress och när jag försökte igen hade priset gått upp), men det gick alldeles utmärkt på den brittiska sidan. Mycket bra att man kan betala med kort utan att behöva betala 100-150 kr i avgift. Det är mycket möjligt att jag i framtiden endast kommer att köpa mina biljetter hos utländska resebyråer. Ett stort tack Sarcastrix!Coupon code: NS20FFDE
Website: AirFastTickets | Günstige Flugtickets, Günstige Hotels, Mietwagen
Reduction: €20,00 (EUR)
Validity: from June 12th till June 15th, 2014. (still active)
Minimum booking amount: must be €99,00 or higher.
Coupon code: SOCIALFLY15DE
Website: AirFastTickets | Günstige Flugtickets, Günstige Hotels, Mietwagen
Reduction: €15,00 (EUR)
Validity: from June 12th till June 15th, 2014. (still active)
Minimum booking amount: must be €99,00 or higher.
Coupon code: 20PGPPRE
Website: AirFastTickets | Flights, Hotels, & Experiences. "Love Your World. Love Travel."
Reduction: £20,00 (GBP)
Validity: from June 12th till June 15th, 2014.
Minimum booking amount: must be £99,00 or higher. (still active)
Lycka till!
Finns en tråd på Tripadvisor också och de flesta är negativt inställda till denna resebyrå:Jag vet inte exakt hur jag ska tolka detta så jag överlåter det till er. En varning kanska är det rätta?
Iata places OTA in ?14m default over unpaid bills | News | Travel Trade Gazette
Telegraph skrev en artikel om "Vad ska jag göra om min resebyrå har gått i konkurs" tidigare.Jeg vil mene man er 'safe' så længe man har et billetnummer. Hvis der alligevel bliver problemer står man noget bedre når man har (haft!?) en billet.
Ang. Det kort er det bare at spærre ASAP og gøre indsigelse overfor banken!