Reseberättelse erfodras.Jag ringde in och fick allt bokat, trevligt med en weekend fredag - måndag i Nuuk!
Reseberättelse erfodras.Jag ringde in och fick allt bokat, trevligt med en weekend fredag - måndag i Nuuk!
Det kommerReseberättelse erfodras.
Jag värdesatte faktiskt att sitta på nödutgång i GO istället för PLUS med tanke på reselängdenDer er også fint med tilgængelighed i SAS Plus.
Godthaab er fantastisk, anderledes, og autentisk. Der er Brugsen! Der er Brædtet (køb af alskens kød fra havet!). Der er små, autentiske værtshuse med rå atmosfære, promiskuøse gæster, enkelte fulderikker, en skøn blanding af kulturer og sociale lag. Forsamlingshuset med diverse arrangementer og Bar og Restr. Ryg lidt hash og drik en kasse bajere. Der er udsigt til fjorden over hele byen med dens evige aktive, optrædende hvaler lige foran ens vinduer. Nordlys. Der er mulighed for at hyre en haltefanden og lade ham tage dig med paa en baadtur og finde et vandløb, hvor man fanger bjerge af ørreder på et par timer. Skyde lidt kaniner eller lidt moskusokser. ÅK, hvis du vil opleve anderledes eventyr - og, være med til at skabe det selv! Intelligente mennesker keder sig ikke....ÅK inte.!
Jag värdesatte faktiskt att sitta på nödutgång i GO istället för PLUS med tanke på reselängdenHar ju ändå fri dryck som EBD.
Har en bekant som arbetat på Grönland flera år.
Efter positiva och givande vistelser på Island och Svalbard var vi lite nyfikna på Grönland.
Hans bestämda svar var ÅK inte.!
Anledning dyrt inga direkta sevärdheter dessutom ön är stor och kommunikationerna är dåliga.
Ser därför fram emot reserapporter från er som besöker ön.
Lite OT historia,
På 70-80 talet flög SAS till Narsarsuaq på södra Grönland.. SAS hade inga maskiner som klarade inflygningen in i fjorden så de hyrde in Transair tremotoriga B-727òr som hade tillräcklig motorkraft .
Arbetade med O/;B service och kommer ihåg att på dessa flighter hade vi dubbel uppsättning mot normalt med miniflaskor ;-)
Eller hur, förbeställa PLUS-lådan kostar 135kr och man kan köpa med sig 2 stora påsar svenska lantchips för 45 SEK. Så enkelt valDet är en bra poäng faktisk…
Ja men just det... Det är ju faktisk hur jag brukar göra till London, kanske inte de två påsar lantchipsEller hur, förbeställa PLUS-lådan kostar 135kr och man kan köpa med sig 2 stora påsar svenska lantchips för 45 SEK. Så enkelt val![]()