Senaste nytt

Övertygad! (om lounge)

Storsteffe

Medlem
Menzias i T2 Arlanda är väl PP och är enligt mig den trevligaste på Arlanda, nu var det ett par år sedan jag var i guldloungen dock.
 

bossefin

Medlem
...sedan går man in på tyngre grejer...tog min F oskuld i höstas...man får en helt annan referensram sedan. Once U go F U never go GO...
 

bossefin

Medlem
Priority Pass fungerar faktiskt alldeles utmärkt (jag har ett själv) och de har kontrakterade lounger på de allra flesta flygplatser. De flesta tredjepartslounger är väl ganska mediokra i jämförelse med flygbolagens egna lounger men det finns samtidigt en hel del undantag.
Jag tycker att EBG i kombo med PP faktiskt täcker upp de flesta situationer (fru Bossefin har PP men inte EBG eller annan FF status). 3e part lite sämre generellt sätt men alltid bättre än inget...
 

bossefin

Medlem
I tillägg till mitt eget inlägg - i bland är ju flygbolagens lounger PP lounger - bra sådana är tex Swiss i Zurich och United på Heathrow.
 

Jacob

Medlem
Menzias i T2 Arlanda är väl PP och är enligt mig den trevligaste på Arlanda, nu var det ett par år sedan jag var i guldloungen dock.
Jag har varit väldigt mycket i denna lounge senaste månaderna då det blivit mycket Skyteam/One World från Arlanda. Maten är faktiskt betydligt bättre än i SAS Guldlounge, de har till och med varm mat vissa dagar/vissa tider.
 

Jacob

Medlem
I tillägg till mitt eget inlägg - i bland är ju flygbolagens lounger PP lounger - bra sådana är tex Swiss i Zurich och United på Heathrow.
Sedan finns exempelvis Servisairs nya Aspire Lounges, jag har hunnit med några stycken nu och de är inte alls så illa. Finns i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Amsterdam och London. Jag tror alla är med i Priority Pass.
 

trekker

Medlem
Sedan finns exempelvis Servisairs nya Aspire Lounges, jag har hunnit med några stycken nu och de är inte alls så illa. Finns i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Amsterdam och London. Jag tror alla är med i Priority Pass.
Tyvarr ar deras lounge i Manchester T1 bedrovlig om man ser till utbudet av mat och dryck. Bra PP lounger ar Lounge1 pa LHR T3 och Almost @ home pa HEL - fler finns sakert.
 

Stefan62

Medlem
Priority Pass fungerar faktiskt alldeles utmärkt (jag har ett själv) och de har kontrakterade lounger på de allra flesta flygplatser. De flesta tredjepartslounger är väl ganska mediokra i jämförelse med flygbolagens egna lounger men det finns samtidigt en hel del undantag.

Visst finns det mediokra tredjepartslounger, men de flesta är ok och i många fall t o m bättre än flygbolagens egna lounger. Det har hänt vid ett flertal tillfällen att jag lämnat flygbolagets egna lounge och istället gått till en PriorityPass-lounge.

Jag har haft PriorityPass i ca 3 år och den enda gång det inte fungerar är i Oslo.
 
Toppen