kristofergustafsson
Medlem
Förresten, heter Houston(IAH) flygplats inte George Bush(senior) International?
George Bush Intercontinental Airport - Wikipedia, the free encyclopedia
Förresten, heter Houston(IAH) flygplats inte George Bush(senior) International?
Nu görs en storsatsning på Linköpings flygplats och det som tidigare hette Fjärde Storstadsregionen vill man byta ut mot lite mer internationella "East Sweden Airport".
Jag har hört tidigare att några politiker försöker att ändra Arlandas namn till Alfred Nobel flygplats.
Jag är inte emot att det heter Alfred Nobel, men hur påverkar resande i sig?
?
Noterade att LPI och NRK idag hade en gemensam annons i ett reklamblad för Flygdagarna, med bland annat texten "Välj bort Stockholm Arlanda och prioritera Östergötland":
Jag såg den också, kan bara fråga mej vad väljer man från NRK? Det är helt vacum för tillfället, verkar bara att vänta på nerläggning. Samarbetet mellan flygplatserna har aldrig varit så långt borta som det är nu. Själv använde jag mig av ARN idag igen. I nästa månad skall jag till Visby och hade planerat flyga men det får bli båten istället, då kan man i alla fall ta med bilen.
Men visst flyger AY fortfarande till HEL därifrån? Det skulle jag överväga om jag skulle till Asien, trots en extra halvtimme härifrån för att komma till Sveriges Peking.Jag såg den också, kan bara fråga mej vad väljer man från NRK?
Men visst flyger AY fortfarande till HEL därifrån? Det skulle jag överväga om jag skulle till Asien, trots en extra halvtimme härifrån för att komma till Sveriges Peking.