Kan svara mig själv.
Air France kommer man in i. Delta har jag inte kollat men värdinnan här sa att det inte skulle vara några problem.
Vilken av dom är bäst?
Kommer in i båda. Delta är att föredra tycker jag.
Kan svara mig själv.
Air France kommer man in i. Delta har jag inte kollat men värdinnan här sa att det inte skulle vara några problem.
Vilken av dom är bäst?
Inte varit i Air France loungen men Delta är riktigt bra!Kan svara mig själv.
Vilken av dom är bäst?
Borde väl komma in med Skyteam Elite Plus oxå..Deltas Sky Club i ORD är magnifik, missa inte Chicago hot dog-vagnen längst in. Du kommer in med SAS business biljett
På väg mot Chicago idag. Finns färsk rapport om Air France loungen? Eller det är Delta som gäller?
Köerna på T5 har bara varit marginellt värre än vanligt på sistone, ibland bättre.Stjäl tråden lite istället för att skapa en ny, när det ändå pratas ORD. Ni som varit där i närtid, hur är det med köer? Media slår ju upp amerikanska flygplatser som kökaos men hur är det i verkligheten? Flyger SK C T&R inom kort så vad säger experterna?
Ja precis. Passkontrollen på utresan och säkerhetskontrollen på hemresan är det jag har i åtanke. Överväger att testa MPC på utresan men läser om lite blandade upplevelser kring det.Köerna på T5 har bara varit marginellt värre än vanligt på sistone, ibland bättre.
Så länge du syftar på security. Om du menar till lounge enligt trådens rubrik så tror jag aldrig jag varit med om kö till delta loungen. Inte mer än 1-2 personer iaf.