Martin Johansson
Medlem
Med så pass låg beläggning även i Go är det väl knappast hållbart, oaktat storleken på Plus-kabin
Med så pass låg beläggning även i Go är det väl knappast hållbart, oaktat storleken på Plus-kabin
Det har väl sannolikt skett kannibalisering här kan vi utgå ifrån i takt med att SAS öppnat fler direktlinjer (MIA, LAX, BOS) från Skandinavien. @David berättade att det sammanlagt var 91 pax ombord förra veckan.Chicago är väl ökänt för att ha låg beläggning under vintern. Till Los Angeles k lördags var det nästan helt fullt i plus. 3 dagar innan avresa var det typ 5 lediga/blockade platser i pluskabinen, i stort bara mittplatser lediga.
Beror mycket på säsong och destination. 2 dagliga till Chicago över vintern är en för mycket, men de kanske har bra med cargo. Los Angeles gick bra i lördags, hem i söndags var strax över halvfullt och då var det en hel del som flyttat upp i Business också.Det har väl sannolikt skett kannibalisering här kan vi utgå ifrån i takt med att SAS öppnat fler direktlinjer (MIA, LAX, BOS) från Skandinavien. @David berättade att det sammanlagt var 91 pax ombord förra veckan.
Precis! Säkert bättre att flyga lax än passagerare i apkabinen. Blir spännande att höra från @flum vad frakten omfattade.Beror mycket på säsong och destination. 2 dagliga till Chicago över vintern är en för mycket, men de kanske har bra med cargo. Lax gick bra i lördags, hem i söndags var strax över halvfullt och då var det en hel del som flyttat upp i Business också.
Reste plus till New York, Business var full, Plus nästan full och ekonomi hade alla mitt rader med en pax som hade liggplats... nästan som man vill ha downgrade med seatblock i de fallen.Ja, dem brukar vara framtung även åt andra hållet. Har tvingats resa Plus två ggr ORD-ARN p g a full C-kabin och ingen möjlighet att uppgradera.