American Airlines vill att jag förnyar mitt AAdvantage Platinum för 1479 USD...skall fundera på det...notJag har för mig att det bara är till guld man får dessa erbjudanden, men jag är inte alls säker.
American Airlines vill att jag förnyar mitt AAdvantage Platinum för 1479 USD...skall fundera på det...notJag har för mig att det bara är till guld man får dessa erbjudanden, men jag är inte alls säker.
LOL! Även om Platinum ger lite fördelar är det ju inte riktigt värt USD1500...American Airlines vill att jag förnyar mitt AAdvantage Platinum för 1479 USD...skall fundera på det...not![]()
Jag saknar ju 16900 i dagsläget. AA51 ger 9502 om vi båda räknat rätt.Intressant routing. Har aldrig sett dem erbjuda Swiss på svenska hemsidan. Hoppas du fick ett bra pris på en biljett i första klass.
Hur mycket saknar du i och med att AA51 kommer ge dig 9502 EQM? Om jag räknar rätt baserat på ovan inlägg är det cirka 7000 EQM som saknas?
Kanske en MR med utgångspunkt i Europa innan du kommer till Dallas? Det känns ju ganska riskabelt att vänta med de sista milen tills du kommer till Dallas...
Precis, det finns inte direkt något attraktivt från Dallas vad jag kan hitta.Det verkar vara väldigt knpeigt att hitta bra erbjudanden från Dallas (föga förvånande med tanke på att American dominerar den flygplatsen totalt).
Till och med en ekonomibiljett till Hawaii och tillbaka med vändande plan kostar ju en förmögenhetFör att inte prata om vad biljetten kostar i F.
Jag skall ner till Houston och hålla kurs 28-29/12 så det är ju ett alternativ. Kommer köra ner från Dallas till Houston så en resa Houston-XXX-Dallas kan ju vara ett mycket bra alternativ.Vad om du hoppar över till United hubben Houston och börjar där? Finns det bättre priser därifrån?
Jag skall kolla lite på resor från Houston här under helgen.Houston borde kunna vara ett alternativ. Jag hoppas du lyckas behålla ditt Executive Platinum. Vi är ju inte så många svenskar antar jag
Frun och jag lyckades precis återkvalificeras oss. Det ironiska var att i onsdags klockan 17 fick vi var sitt mail från American med erbjudande om att mot betalning förlänga status även för 2017 för det facila priset av $1299. Vi återkvalificerade oss dock i fredags veckan innan. 6 timmar senare kommer ett mail som gratulerar oss till att vi återkvalificerat oss...