Senaste nytt

Återkval till HHG genom fast track (4 stays 90 days)

Jag skulle säga att det är något osäkert, men ett år fungerade det så för mig i alla fall. Ifjol vågade jag inte chansa så då hittade jag en annan deal som gav samma villkor, registrerade mig för den och körde 4 stays på 90 dagar. Minns inte vilken det var. Tror jag skrev om den i en annan tråd.

Förstår jag rätt att du då inte behövde regga dig för kampanjen följande år igen utan du repeterade bara antal stays under samma kvalificeringsperiod som du fick när du signade upp från början ?

Ja, så var det ett år efter kampanjen. Det framgick av räknaren på Hiltons sida hur många stays jag hade kvar helt enkelt. Det funkade dock inte året efter det som sagt.

Efter att jag ifjol gjort 4 stays på 90 days och fått guld till 3/2017 anmälde jag mig på nytt nu i maj till liknande kampanj. Har nu haft 4 stays sedan maj. Chattade idag med Hilton i ett annat ärende o frågade på samma gång om hon kunde se hur länge jag är HHG. Svaret var 3/2018. Alltså man kan använda kampanjen flere år tydligen

• Gilla
Reactions: Gus
Då skulle jag tro att det är detta som om en natt återger mig Gold.
Får väl leta upp något billigt datum i Sthlm och lösa det så fort det går.

Efter att jag ifjol gjort 4 stays på 90 days och fått guld till 3/2017 anmälde jag mig på nytt nu i maj till liknande kampanj. Har nu haft 4 stays sedan maj. Chattade idag med Hilton i ett annat ärende o frågade på samma gång om hon kunde se hur länge jag är HHG. Svaret var 3/2018. Alltså man kan använda kampanjen flere år tydligen
Vilken kampanj körde du ?

Toppen