NorregardInvest
Ny medlem
Ringde 09:50 och blev klar 11:30 varav 20min aktivitet och resten väntan
dock gick det som planerat. Nu är resan till Cancun i Jan bokad.
Nej United visar rätt antal i tillgänglighet, kan du boka 2 platser via United kan du boka 2 platser med Eurobonus. Kan United bara boka 1 plats så är det med extremt stor sannolikhet även så att Eurobonus bara kan boka 1 plats.När jag spanade på United tidigare så hittade man rätt många gånger med tillgänglighet men endast för 1 person. Antar att det är de som är möjliga att boka för 2 pers med EB helt enkelt eller har någon annan erfarenhet där?
Jag kom precis fram efter ca 1:15 tim. Det blev mitt andra försök.Ringde precis och fick inte veta vilken plats i kön jag har. Någon som nyligen har ringt och har status på kötid?(Har EBG)
Räkna med 1-2h åtminstone, allt annat är bonusRingde precis och fick inte veta vilken plats i kön jag har. Någon som nyligen har ringt och har status på kötid?(Har EBG)
Snart får ni en ny datapunkt på uppdaterad kötid - hittade ett fel i en av mina bokningar och måste ringa tillbaka till Tallin... Ringde först vanliga SAS men fick tvärnej, som väntat![]()
Fortf 89 dagar. Men dessa dagar är helt öppnaNågon som lyckats boka någonting med Thai? Eller är det fortsatt 89 dagar på det?