trekker
Medlem
Japp, troligen det som stökar till det. Inte för att jag kan förstå hur en voucher som ska hålla en cashbalance ska vara olika beroende på hur den bokats. BA IT är det enda jag kan säga.POUG:ad?
Japp, troligen det som stökar till det. Inte för att jag kan förstå hur en voucher som ska hålla en cashbalance ska vara olika beroende på hur den bokats. BA IT är det enda jag kan säga.POUG:ad?
Japp, troligen det som stökar till det. Inte för att jag kan förstå hur en voucher som ska hålla en cashbalance ska vara olika beroende på hur den bokats. BA IT är det enda jag kan säga.
Ringe just och bokade en resa för min voucher och de sa att det berodde på POUG. Väldigt meckigt att boka om, tog 20 minuter och de blev tvingade att fylla i information i 2 olika system och sedan skicka bokningen för manuell process vilket ska ta 1-2 veckor.När jag pratade med BA så sa det att biljetter som ändrats [inkl. POUG] inte går att få som eVoucher. Jag förstår heller inte mekaniken i detta.
Ringe just och bokade en resa för min voucher och de sa att det berodde på POUG. Väldigt meckigt att boka om, tog 20 minuter och de blev tvingade att fylla i information i 2 olika system och sedan skicka bokningen för manuell process vilket ska ta 1-2 veckor.
Hur har det gått för dig i detta ärende.Fått ett dilemma med BA, brukar inte ofta klaga på dem men men. Har fortfarande inte fått min voucher som jag ansökte om i mars, ringde guldlinjen och de säger att jag ansökte EFTER att flyget avgick och att jag därför inte kommer få någon voucher. Tydligen har deras system flaggat att jag ansökte 2 dagar för sent, detta trots att jag fick en bekräftelse på mail att de processar vouchern. Jag anade ju oråd med BA IT från start så har hela förloppet med avbokning och ansökan av voucher på skärmdumpar, få se hur det här slutar då jag har ett case med customer relations nu. De har nekat och hänvisar till att jag ansökte efter avgång. System says NO säger dom.
Efter det tredje ganska sura mailet till dem så tittade de till slut i bokningen och såg att jag avbokat innan avgång och då fick jag en voucher till slut.Hur har det gått för dig i detta ärende.
Snyggt. SAS, se och lär!Avbokade idag på nätet en BA flygning ARN-LHR som skulle flygas kommande helg, efter 20 minuter hade jag fått en voucher.
Tack BA för en mycket snabb behandling av ärendet.