Senaste nytt

Årets julklapp - BC Edition

Dessutom blev jag idag nedgraderad till Business (nya kabinen iofs) på TG 682 BKK-HND 21 feb...
Ursäkta lite OT
@rob74 Jag har precis stigit av den kärran. Som sagt nya business, inte så dumt, men inte första klass mat och dricka förstås. Rörigt i Phuket om du skall vidare. Du behöver nya boarding pass, vilket har med Thailändska immigrationsregler att göra. Dessutom är avgångshallen inte luftkonditionerad och Thailoungen saknar dusch och har klent utbud av mat o dryck.

@palmen (Tack för förslaget att kontakta Thai direkt! )
@ACervin
För att göra "OT case closed"...

Fick just svar på mitt mail till Thai i Bangkok.
Läste lite fel först och tog det som dåliga nyheter, men sedan läste jag en gång till...

"Dear Mr. Rob74,

Thank you for your email. We have now confirmed your flight on TG 640 21FEB BKKNRT 2235 0615+1 seat 01A
in First Class.
Please contact SK to reissue your ticket. We are not able to reiessue other Airline Document.

Further assistance needed please let us know.

We do apologize for the inconvenience caused and

Than you for flying THAI.

With Best Regards,..."

Så då blir det First på A380 till NRT!!

Om jag inte behöver passplats ska jag köra en Hide and Seek modell då mån tro? Min Tiger of Sweden plånka har för få kortplatser nu när Amex börjar trilla in. :)
Får kolla lite Youtube klipp.

Den var också snygg och medan jag satt och kollade på hemsidan drog svärfar upp en livs levande Exentri ur fickan. Riktigt snygg! Efter lite googlande ser jag att det finns väldigt många liknande plånböcker så nu börjar beslutsångesten...

Last edited:
Toppen