Senaste nytt

Ångest, Hur skulle ni gjort?

fredrik996

Medlem
Har denna award bokad just nu.

ARN-FRA-DEN-ONT
4timmar i frankfurt
3 timmar i denver.

Alla i Business med Lufthansa till Denver och Business first United till Ontario Californien.

Nu har det dykt upp Munchen-Los Angeles Direkt ledigt 2 säten i Business de dagar jag vill åka.
Då blir det LuftHansa Ekonomi till Munchen för de fanns ej LuftHansa Business från Arlanda.

Skönare och landa på Los Angeles Såklart 5 timmar före och mindre krångligt med byten. Känns dock tråkigt att flyga Ekonomi till Munchen. Sen så verkar det va hyfsat god tillgång på Munchen-Denver i First kring de datum jag vill åka och det vill man ju inte missa.

Jag har med en kompis som gillar å åka fint m.m. fast han e inte lika förtjust i flygplatser som jag är.
Känns dock som sista benet i ursprungsbokningen Denver-Ontario kommer man sova bort hela resan ändå.

Känns som att om jag bokar om nu så är de ändå inte sista gången det bokas om.
Det är 3v kvar tills vi reser. (10eNov)

Personligen skulle jag utan tvekan boka Munchen-Los Angeles direkt, och för flighter runt 2 timmar tycker jag att business är rätt irrelevant. Och 150:- för att boka tycker jag det är helt klart värt. Även om det bokas om till first senare.

Just my 2cents.

Beroende på omständigheter hade jag bokat om resan från Denver till Kalifornien så att jag fick 23h i Denver, tagit en hyrbil upp till Estes Park (Rocky Mountain National Park) och bott på Stanley Hotel.

MUC-flighten landar på LAX runt 15-snåret tror jag vilket är perfekt. Landar man senare är det lätt att bli väldigt trött första kvällen.

Jag har varit på Denver flygplats några gånger inget speciellt som du missar genom att inte åka dit, sedan kan ju vädret ha en inverkan där om det börjar snöa så jag skulle ta direkt till Los Angeles.

Boka! Ekonomi elelr business i norra Europa spelar ingen större roll, om utbytet är en direktresa interkontinentalt i Business i stället.

Toppen