Senaste nytt

Är SAS Lounge på Landvetter öppen ?

GOTBound

Medlem
Datapunkt:
Någonting händer inne på SAS loungen, jag sitter på Vinga lounge just nu och det är personal/arbetare där inne i SAS loungen som utför någon form av vad jag tror är underhåll, möbler flyttas och bestick slamrar samt tallrikar staplas/packa upp eller ner. Belysningen är nedsläckt men skärmar/displayer är igång kan jag se ut ifrån ljusreflektioner.

Eller kan det vara så enkelt att loungen används som personalmatsal, nu blev jag sjukt nyfiken...
 

fcx

Medlem
Datapunkt:
Någonting händer inne på SAS loungen, jag sitter på Vinga lounge just nu och det är personal/arbetare där inne i SAS loungen som utför någon form av vad jag tror är underhåll, möbler flyttas och bestick slamrar samt tallrikar staplas/packa upp eller ner. Belysningen är nedsläckt men skärmar/displayer är igång kan jag se ut ifrån ljusreflektioner.

Eller kan det vara så enkelt att loungen används som personalmatsal, nu blev jag sjukt nyfiken...
Eller så är konkursförvaltaren där och inventerar :)
 

pswe

Medlem
Datapunkt:
Någonting händer inne på SAS loungen, jag sitter på Vinga lounge just nu och det är personal/arbetare där inne i SAS loungen som utför någon form av vad jag tror är underhåll, möbler flyttas och bestick slamrar samt tallrikar staplas/packa upp eller ner. Belysningen är nedsläckt men skärmar/displayer är igång kan jag se ut ifrån ljusreflektioner.

Eller kan det vara så enkelt att loungen används som personalmatsal, nu blev jag sjukt nyfiken...

jag tror det är ihoppackningen, lite som när blåvitt för sista gången lirade i Europa, en svunnen tid som kommer minnas och aldrig? återkomma
 

El Oso

Medlem
4A56404F-C29B-47BE-BD31-5B1B43AD444B.jpeg
 

Sennah27

Medlem
Kan meddela att SAS Loungen på Landvetter bredvid Vinga (ovanför gate 18) är up and running sedan två dagar... tydligen är det bara inpasseringen som ändrats något. Allt annat såg (och smakade) exakt likadant ut som vanligt när vi tog en "second breakfast" där tidigare idag.

Oklart om Vinga fortfarande funkar för LH Pax men vi var välkomna in i SAS Loungen. Inte jättecrowded.

OT: Extremt tunt även på LH Senator Lounge i FRA (A-piren) idag!
 
Toppen