Senaste nytt

Är SAS Guldservice nedlagd eller har de "bara" tagit semester ?!

Fick svar av EBD-supporten med ett "ska undersöka din förfrågan" igår. Skickade in 28 juni. Ganska segt var det ja :)

Efter 2 veckor fick jag äntligen ett svar, ett svar som inte alls löste problemet.

Jag har skickat ditt ärende vidare till berörd avdelning som ska undersöka detta och eventuellt korrigera det.
Du behöver bara avvakta så återkommer vi med svar när ärendet är behandlat.

Efter 2 veckor fick jag äntligen ett svar, ett svar som inte alls löste problemet.

Jag har skickat ditt ärende vidare till berörd avdelning som ska undersöka detta och eventuellt korrigera det.
Du behöver bara avvakta så återkommer vi med svar när ärendet är behandlat.

3 veckor, still waiting...

Chattade igår med en Peter på sas.se.
Han hänvisade att fråga guldsupporten på mailadress: abc.123@sas.se
Har dock inte fått svar och inte hittat speciellt mycket rörande den adressen.

Vet någon om den är aktiv fortfarande?

Edit av moderator: Mailadressen har ändrats till en icke existerande.

Jag har mailat abc.123@sas.se tre gånger de senaste veckorna, och det har tagit 2-3 vardagar innan dom har svarat vid alla tillfällen. Och det kommer inte heller något automat svar om ”vi har tagit emot det ärende....”, vilket det brukade göra tidigare.

Edit av moderator: Mailadressen har ändrats

Last edited by a moderator:
Jag har mailat abc.123@sas.se tre gånger de senaste veckorna, och det har tagit 2-3 vardagar innan dom har svarat vid alla tillfällen. Och det kommer inte heller något automat svar om ”vi har tagit emot det ärende....”, vilket det brukade göra tidigare.

De har bytt system till Salesforce så antar att de fortfarande jobbar med att anpassa det. Mailade också nyligen och skickade dubbelt efter några några dagar efter att autosvar ej kommit då det tidigare alltid kommit autosvar inom några minuter och när det inte kommit så har mailet aldrig kommit fram/spamklassats(?)

Den var inte nerlagd. Fick svar om att de skulle kolla på ärendet i förmiddags.
När jag sedan efter någon timme kollar mitt EB-konto ser jag min andra Amex voucher som saknades. Dock inget svarsmail att ärendet är klart.

Toppen