Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Håller på att kika på alternativ av resrutter till Singapore.
Är det någon som vet om denna rutt är big no no? Känns lite som det men vill bara få bekräftat innan jag luskar vidare här :)
FRA-ICN-SIN/SIN-CGK-BKK-KIX-ICN-FRA-ARN
Det finns flera som bokat SIN-CGK-BKK på sin resa vidare till Europa så det bör inte vara några problem. Helt klart en omväg men inte helt oresonelig.

Precis. Därför "tyvärr ingen First på BKK-KIX längre" är lite missvisande.
"First class kommer att försvinna på Bangkok-Osaka" hade varit mer korrekt.
Så om jag förstått det rätt försvinner även First på TG622 Bangkok-Osaka. Jag kollar på datum runt slutet av april.

Vill även tacka för alla svar

Just TG622/623 kör flygs av A380 från 20APR och i varje fall över sommaren. Så de två avgångarna är med First.

Precis, jag flyger med TG622 BKK-KIX i oktober, även då med A380 i first som det ser ut just nu. Vid bokningstillfället var det B747. Ringde faktiskt Tallin idag för att dubbelkolla och de säger att den är ”confirmed”. Är det någon som hört om first försvinner även på TG622/623 framöver?

Open jaw biljett så hemresan blir TG677 NRT-BKK, även den med A380 i first.

Precis, jag flyger med TG622 BKK-KIX i oktober, även då med A380 i first som det ser ut just nu. Vid bokningstillfället var det B747. Ringde faktiskt Tallin idag för att dubbelkolla och de säger att den är ”confirmed”. Är det någon som hört om first försvinner även på TG622/623 framöver?

Open jaw biljett så hemresan blir TG677 NRT-BKK, även den med A380 i first.
Det är det nog ingen som säkert vet och det enda Tallin vet med ”confirmed” är väl själva biljetten. Knappast flygplanstyp och som flera tidigare skrivit så har plan ändrats och klasser försvunnit på flertalet ”confirmed” så du får hoppas på det bästa men några garantier finns aldrig. Även om schemat säger en sak så kan equipment change också hända nära inpå, något Thai är speciellt kända för. I synnerhet intra asien

Hittade massa platser i ANA First till LAX(och tillbaka) och klurade hur jag får till en routing som innehåller den rutten om jag utgår från ARN, någon som kan hjälpa? Jag måste väl då göra två bokningar? En som tar mig till Asien och en som tar mig från Asien till Nordamerika?

Har två vouchers men bara 250k Eurobonuspoäng så jag antar att det inte går att få till men tänkte ändå höra efter om jag missat något

Hittade massa platser i ANA First till LAX(och tillbaka) och klurade hur jag får till en routing som innehåller den rutten om jag utgår från ARN, någon som kan hjälpa? Jag måste väl då göra två bokningar? En som tar mig till Asien och en som tar mig från Asien till Nordamerika?

Har två vouchers men bara 250k Eurobonuspoäng så jag antar att det inte går att få till men tänkte ändå höra efter om jag missat något
2 vouchers och 95.000x2 poäng räcker. Kör utresa till Jakarta med massa First och sen från Jakarta via Singapore och Tokyo till Los Angeles.
Känns dock lite slöseri, borde gå hitta ANA till Europa.

Toppen