Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Canadien

Medlem
På aktuella datum fanns inga F till Singapore från Köpenhamn varför jag föreslog FRA-ICN-SIN-BWN. Detta accepterades inte eftersom det var för många stopp och dessutom inte mest rimliga väg

Ja det där är en rejäl försämring av AMEX-voucherns värde. Jag är tämligen säker på att vanliga SAS hade godkänt den routingen, så om du kan fixa 38 hyror på AVIS istf 19 så kanske det är en lösning.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

agehall

Medlem
Det står dock i deras tabeller att man ska kunna åka first Åker man ekonomi/business finns bara ett alternativ och det är Eva Air via Taipei. Finns dock fler ställen som kräver två stopp tex Koh Samui som måste via Bangkok och inga som flyger direkt dit från USA mig veterligen.
VAR står det att det går att flyga F en viss sträcka? Det finns ett pris för det, men det finns ingen garanti att det ska finnas platser/möjlighet att faktiskt köpa produkten.
 
VAR står det att det går att flyga F en viss sträcka? Det finns ett pris för det, men det finns ingen garanti att det ska finnas platser/möjlighet att faktiskt köpa produkten.
Exakt.
Dessutom, priset gäller ju när minst en av flighterna är i första klass. Ingen rättighet att alla ska kunna vara det.
 

Webguide

Medlem
Jag försöker hitta/boka en 2-4-1 -resa ARN - MID i December/Januari, hittar bla denna tillbakaresa via Uniteds site: MID-IAH-MUC-TLL-ARN är den tillåten?
 

palmen

Moderator
Jag försöker hitta/boka en 2-4-1 -resa ARN - MID i December/Januari, hittar bla denna tillbakaresa via Uniteds site: MID-IAH-MUC-TLL-ARN är den tillåten?
Det ska vara OK, de rabblar alltid mantrat med 2 stopp i Europa och ett stopp i andra zoner när man försöker boka något.
 
När jag kollade så var det endast 2 stop i Europa om det inte gick med 1. Alltså var MUC-ARN-MMX okey då man inte kan flyga MUC-MMX. Men eftersom man kan flyga MUC-ARN direkt så måste du nog det.
 

palmen

Moderator
När jag kollade så var det endast 2 stop i Europa om det inte gick med 1. Alltså var MUC-ARN-MMX okey då man inte kan flyga MUC-MMX. Men eftersom man kan flyga MUC-ARN direkt så måste du nog det.
Jag pratade med de för 2 veckor sedan och då nämndes inget om detta utan enbart max 2 stopp i Europa.
 
Eftersom reglerna tycks ändras/tolkas om varannan vecka så kan man aldrig veta säkert, men visst får man inte åka UME-ARN-CPH (eller valfri ort i Europa)-SIN-MLE för Indienzonens kostnad? Suck, om man hade kunnat boka tidigare när det var generösare. :(
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen