Tallin säger att den inte är det.
Du kan försöka att ringa dem x antal gånger och om du får samma svar, troligen att det är det som gäller.Det var det svar jag fick. Men jag kollar här eftersom det verkar gå att få olika svar beroende på vem man pratar med. Så frågan är: Är det någon mening att försöka igen? Det verkar som att det kan vara värt ett försök iaf
Tallinn är de som är bäst på att vara konsekventa på att applicera gällande regler(*) så jag tror inte du har någonting för att ringa dem flera gånger.Är det någon mening att försöka igen? Det verkar som att det kan vara värt ett försök iaf.
Har du tänkt att boka den som en enkelresa? I så fall tror jag inte de godkänner den oavsett hur många gånger du ringer eftersom den har 5 segment och endast 4 är tillåtna på en enkelresa.
Upp till 8 segment för en enkel resa ska gå bra. Eller, har gått bra tidigare, men inga nya regler om antal segment har publicerats.Har du tänkt att boka den som en enkelresa? I så fall tror jag inte de godkänner den oavsett hur många gånger du ringer eftersom den har 5 segment och endast 4 är tillåtna på en enkelresa.
Det beror på vilken SAS webbsida man kollar.Upp till 8 segment för en enkel resa ska gå bra. Eller, har gått bra tidigare, men inga nya regler om antal segment har publicerats.
SAS skrev:Star Alliance award
IMPORTANT FACTS TO READ BEFORE YOU PLAN YOUR ITINERARY!
.
.
* A maximum of 8 flight coupons (segments) are permitted per award.
Nej . jag var lite lat och la bara in returresan (visste inte att det var skillnad på antal segment) Men det löste sig nu Hittade biljetter i Business via New York.Har du tänkt att boka den som en enkelresa? I så fall tror jag inte de godkänner den oavsett hur många gånger du ringer eftersom den har 5 segment och endast 4 är tillåtna på en enkelresa.
Tydligen är det samma antal segment (8) som är tillåtna för både enkel- och tur-och-returresor, med andra ord, jag hade fel.(visste inte att det var skillnad på antal segment)