Senaste nytt

Är detta acceptabel klädsel i First Class Terminal?

Tycker alla former av dress code borde avskaffas. Låt folk sköta sig själva och sluts stör er på andra som har shorts när ni sitter i eran smoking o dricker skumpa så fåt ni en roligare resa

Precis. Är ju inte praktiskt med en smoking på en badstarnd (där det tydligen är OK med flip och bar överkropp - den kroppen hårar ju lika mycket där som I ett plan)
Äh! Låt människor få göra som de vill för det är enklare att hantera sin egna inställning än att försöka ändra människors beteende. Man har ju ingen aning om "bakgrunden" till varför personen klär sig som den gör. Kan ju vara som så att denne jobbar i en kolgruva, har 6 ungar, levt på limit i hela livet men ändå lyckats spara ihop till en "once in a life time" resa. Det är ju inte alla som har den lyxen som många av oss här dvs resa i tjänst, bo på lyxhotel och äta smarrigt och dessutom få lön för det.

Tänkte precis skriva nästan exakt samma. Håller med dig till 100%. Folk får ha vad de vill på sig bara de inte vidrör mig eller stinker illa.

Just "stinker" är ju ett problem om man reser mycket I Kina. Utan att vara invektiv eller kategorisk utan bara från min egna erfarenhet - men något I Kina gör något (ofta) med Kinesisk andedräkt. Spelar ingen roll om det är en "sunkig" man eller proper dam - den unkna andedräkten kan finnas där ändå. Jag upplever sällan det I andra lander.
Trots måååånga år I Kina så reagerar jag fortfarande.

Just "stinker" är ju ett problem om man reser mycket I Kina. Utan att vara invektiv eller kategorisk utan bara från min egna erfarenhet - men något I Kina gör något (ofta) med Kinesisk andedräkt. Spelar ingen roll om det är en "sunkig" man eller proper dam - den unkna andedräkten kan finnas där ändå. Jag upplever sällan det I andra lander.
Trots måååånga år I Kina så reagerar jag fortfarande.
Efter ett halvår där så lokaliseras man och bryr sig inte längre.

Toppen