Budgetresenär
Medlem
Ja, Air India med Dreamliner på allihopa.
Du kommer även in i Air Canada lounge B gates i FRA. På LHR har du även Air Canada, Singapore SilverKris och LH Senatorloung.Förresten, jag har ett Priority Pass också, ifall det möjligtvis finns någon exceptionell tredjepartslounge i någon av städerna.
Om jag har förstått det rätt så är det Uniteds lounge på Heathrow och Lufthansas Senator lounge i Frankfurt som gäller i så fall, eller hur?
Nej. Air India flyver fra Terminal 4 på London Heathrow og man har derfor ikke mulighed for at besøge de nævnte lounger. Ved afgang med Air India har man kun adgang til Maharaja Business Class Lounge og evt. de tredjepartslounger man kan købe adgang til.Du kommer även in i Air Canada lounge B gates i FRA. På LHR har du även Air Canada, Singapore SilverKris och LH Senatorloung.
Det blir ett segment med Air India (Europa->Delhi). Jag ska jobba både på avresedagen och på hemresedagen så därför är det lie-flat som är viktigast på de interkontinentala segmenten, ombordupplevelsen är sekundär. Ifall det är säkerheten du tänker på så är ju ändå risken större att jag dör i trafiken på väg till flygplatsen (inte minst till den Indiska flygplatsen).Jeg ville kun opgradere til Business hvis det er med Lufthansa eller et af de andre europæiske Star Alliance-selskaber. Jeg ville faktisk afbooke billetten hvis den inkluderer segmenter med Air India...
Priority Pass ger tillgång till bl a Sky Team Lounge i Heathrow terminal 4, den kanske också håller hög klass om så många Star Alliance-lounger gör det?Nej. Air India flyver fra Terminal 4 på London Heathrow og man har derfor ikke mulighed for at besøge de nævnte lounger. Ved afgang med Air India har man kun adgang til Maharaja Business Class Lounge og evt. de tredjepartslounger man kan købe adgang til.
Aha ok. Trodde att *A var klara med "move under same roof" men då kan det nästan bara vara Air India som är kvar att flytta in på T2?Jeg ville kun opgradere til Business hvis det er med Lufthansa eller et af de andre europæiske Star Alliance-selskaber. Jeg ville faktisk afbooke billetten hvis den inkluderer segmenter med Air India...
Nej. Air India flyver fra Terminal 4 på London Heathrow og man har derfor ikke mulighed for at besøge de nævnte lounger. Ved afgang med Air India har man kun adgang til Maharaja Business Class Lounge og evt. de tredjepartslounger man kan købe adgang til.
Ifall det är säkerheten du tänker på så är ju ändå risken större att jag dör i trafiken på väg till flygplatsen (inte minst till den Indiska flygplatsen).
Lite OT, min mor undrade om jag skulle till BKK nu i oktober när jag reser till HKG. Svaret var ja, följt av svaret att trafiken och avsaknad av bälten i taxibilar var nog nog en större risk jämfört med att komma i vägen för en av en extremist utplacerad bomb![]()