Du har inte testat hotellet som kallas Fawlty Towers som ligger tvärs över gatan från station? Det verkar lite speciellt, skulle var kul att höra ett utlåtandeDå har jag föredragit Hotel Du Nord (som nu har lagt ner) eller Hotell Gyllen. Båda ligger nära stationen och vårt kontor.
När?Ni får väl köra en LPI-träff där nere. Finns ju flera medlemmar där nere. Kan varmt rekommendera De Klomp för ändamålet.
tja, jag är där torsdag kväll den 27:e om några är sugen på att haka på.
Vill man sponsra en fifflare så visst. Vill man stötta Stadsmissionen istället så går man till von Dufva, som är hetaste stället i stan just nu.Ni får väl köra en LPI-träff där nere. Finns ju flera medlemmar där nere. Kan varmt rekommendera De Klomp för ändamålet.
Hotell Ekoxen (choice) håller på och totalrenoveras. Ser ut att bli fräscht
Intressant! Hoppas de behåller samma prisnivå som tidigare, för då kan det bli riktigt bra! De har varit i behov av renovering i flera år.
Ni får väl köra en LPI-träff där nere. Finns ju flera medlemmar där nere. Kan varmt rekommendera De Klomp för ändamålet.
Är utomlands dåtja, jag är där torsdag kväll den 27:e om några är sugen på att haka på.
Du har inte testat hotellet som kallas Fawlty Towers som ligger tvärs över gatan från station? Det verkar lite speciellt, skulle var kul att höra ett utlåtande
Vill man sponsra en fifflare så visst. Vill man stötta Stadsmissionen istället så går man till von Dufva, som är hetaste stället i stan just nu.
hahaha, blev Scandic city.Vad du än gör bo INTE på Östergyllen!!!!! De hyr nog ut per timme on du förstår vad jag menar