Senaste nytt

Är det dubbla Statuspoäng kampanj på sas snart?

Tror inte det blir något denna vinter. Jag hade lite hopp tidigare (bara baserat på en stark önskan) men det är borta nu.

Känns väldigt osannolikt. Skulle man ha en skulle det ju i första hand vara för resor i januari och kanske en bit in i februari, när man har sämst beläggning. Och isåfall skulle man informerat om den i december eller november...

Får vi se någon mer sådan inom den närmsta tiden tror jag att den kommer i anslutning till skiftet till skyteam, när man vet mer om tiden där. För att säkra upp sina frekventa resenärer där, att de följer med över. Kanske på något sätt explicit riktad mot existerande eller tidigare guld till och med, men det är det nog tveksamt om sas it klarar av...

Tills dess får man väl köra bio fuel, det är ju faktiskt en kampanj som ger status poäng... Även om det inte är som att dubbla en longhaul i business...

@mha jag får tyvärr inte köra klimatsagor klass. Vanliga pluspro ger mycket bra numera men trots många turer mestadels intra-scand utan Elite kort hänger mitt EBD alltid väldigt löst. Jag brukar lösa det kreativt med BIS, 2x är givetvis det optimala men tvivlar som Dig.

IMG_0764.jpeg

Skål från 1A med seat block förresten, knappt varit i Sverige på länge. Så skönt komma hem till Kungliga huvudstaden igen. Hör gärna av er vänner för en drink, troligen hemma någon vecka (utan 2x då) ;-)

Toppen