EricT skrev:Är det möjligt att ändra från BAEC till Qatar på en redan köpt biljet? Jag har en köpt F-biljett (via BA´s hemsida) till SFO som jag vill ändra från BAEC till Qatar Privilige.Klicka för att utvidga...
Det bör man kunna.EricT skrev:Är det möjligt att ändra från BAEC till Qatar på en redan köpt biljet? Jag har en köpt F-biljett (via BA´s hemsida) till SFO som jag vill ändra från BAEC till Qatar Privilige.Klicka för att utvidga...
doc skrev:Det går utmärkt att ändra via Manage My Booking på British Airways hemsida.Klicka för att utvidga...
EricT skrev:Ok, jag får det inte att fungera tyvärr. SkumtKlicka för att utvidga...
När jag hade mitt British Airways Executive Club nummer inlagt i min British Airways bokning, kunde jag inte ändra det till American Airlines AAdvantage på Manage My Booking.AABack2ARN skrev:Får du inte möjligheten att ändra bonusprogram eller vill inte sidan acceptera ditt QR-nummer? Om det är det senare kan det vara så att namnen inte stavas exakt likadant eller liknande? Får du något meddelande?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:När jag hade mitt British Airways Executive Club nummer inlagt i min British Airways bokning, kunde jag inte ändra det till American Airlines AAdvantage på Manage My Booking.Det saknade ett fält för att kunna fylla i och välja flygbolag.När det var däremot tvärt om (AA->BAEC) gick det att ändra nunret på Manage My Booking.Klicka för att utvidga...
EricT skrev:Går det att ändra till ett Qatarnummer vid incheckning? Jag har bestämt mig för att överge BA!Klicka för att utvidga...