Hej,
jag har en resa i början av juli med KLM som är köpt via resecentrum gruppen.
skulle flyga Göteborg-amsterdam sen amsterdam-budapest. )båda resorna är bokat i ett så inte separata bokningar)
Idag fick jag uppdatering att flygtiderna ändrats, de nya tiderna så är flyget amsterdam-budapest innan göteborgs flighten vilket inte gör den möjlig att genomföra.
vad jag helst vill är att få pengarna tillbaka, jag är egentligen inte ute efter att resa och har hoppats att flygen skulle bli inställda.
men hur går jag vidare nu?
Kan jag säga att resan inte går att genomföra och jag vill ha pengarna tillbaka?
Vet inte riktigt mina rättigheter i ett sådant här fall.
Tack,
jag har en resa i början av juli med KLM som är köpt via resecentrum gruppen.
skulle flyga Göteborg-amsterdam sen amsterdam-budapest. )båda resorna är bokat i ett så inte separata bokningar)
Idag fick jag uppdatering att flygtiderna ändrats, de nya tiderna så är flyget amsterdam-budapest innan göteborgs flighten vilket inte gör den möjlig att genomföra.
vad jag helst vill är att få pengarna tillbaka, jag är egentligen inte ute efter att resa och har hoppats att flygen skulle bli inställda.
men hur går jag vidare nu?
Kan jag säga att resan inte går att genomföra och jag vill ha pengarna tillbaka?
Vet inte riktigt mina rättigheter i ett sådant här fall.
Tack,