Mr Planning
Medlem
Hoppas ts låter oss veta vem det var.
Tråkigt, men kanske förståeligt beroende på vem det är.
Tråkigt, men kanske förståeligt beroende på vem det är.
Hade detta hänt mig hade jag nog säkert blivit lite upprörd i 30 sekunder men jag vet inte om jag orkat skriva ett inlägg om det i sig. Shit happens - det här är en bagatell.
Då ska man inte flyga business med SAS alls eftersom de inte har 3 stolar tillsammans i business...
Jag tycker ändå att det är märkligt att du har så liten förståelse/empati för att andra (förmodligen en klar majoritet på BC) ser flygresan som en upplevelse och att man vill dela den med sin familj.Nej, jag sitter gärna med min familj, men jag klarar också av att leva utan dem i 12h utan att jag blir speciellt upprörd över det.
Grejen här är ju att jag talar om vad som gäller. Det gäller att förstå vilken produkt man köper och vad det faktiskt innebär.Jag tycker ändå att det är märkligt att du har så liten förståelse/empati för att andra (förmodligen en klar majoritet på BC) ser flygresan som en upplevelse och att man vill dela den med sin familj.
Har du samma inställning till restaurang- och hotellbesök, att det enbart är att bli mätt respektive att sova som är det viktiga?
Spännande, det måste vara någon väldigt viktig person som ska resa. Har ni fått platser tillsammans nu då?SAS fortsätter att ändra våra platser, även denna gång pga security reasons. Rad 4 blev nu rad 7. Snart sitter vi i economy.