Senaste nytt

Ändrad seating pga security reasons?

Jag har inte sett något datum på denna flygning, när man vet det kan man söka lite, många officiella personer har öppna program, ja ibland åker även de på semesterresor och då finns det nog inga program. Till LAX kan det vara Ove gänget?

Om de flyttar på folk för att gänget bakom "Ove" skall få sitta ihop då anser jag det har gått för långt. De kan aldrig kallas VIP i den omfattningen och i synnerhet inte i relation med ordet säkerhet. Tycker jag.

Hade detta hänt mig hade jag nog säkert blivit lite upprörd i 30 sekunder men jag vet inte om jag orkat skriva ett inlägg om det i sig. Shit happens - det här är en bagatell.
Då ska man inte flyga business med SAS alls eftersom de inte har 3 stolar tillsammans i business...
Nej, jag sitter gärna med min familj, men jag klarar också av att leva utan dem i 12h utan att jag blir speciellt upprörd över det.
Jag tycker ändå att det är märkligt att du har så liten förståelse/empati för att andra (förmodligen en klar majoritet på BC) ser flygresan som en upplevelse och att man vill dela den med sin familj.

Har du samma inställning till restaurang- och hotellbesök, att det enbart är att bli mätt respektive att sova som är det viktiga?

Hoppas verkligen inte det är några skådisar som får dylik behandling. Kungen m familj och personskydd ok, ministrar kanske, men inte deras hangarounds.

Jag tycker ändå att det är märkligt att du har så liten förståelse/empati för att andra (förmodligen en klar majoritet på BC) ser flygresan som en upplevelse och att man vill dela den med sin familj.

Har du samma inställning till restaurang- och hotellbesök, att det enbart är att bli mätt respektive att sova som är det viktiga?
Grejen här är ju att jag talar om vad som gäller. Det gäller att förstå vilken produkt man köper och vad det faktiskt innebär.

Om man inte får ett rum på ett hotell man bokat brukar det finnas regler för vad som gäller. Restauranger brukar inte friskriva sig på samma sätt som hotell och flygbolag gör, så den jämförelsen är inte relevant.

Hade ni valt två platser i mitten och en ensam, eller hade ni valt 2-4A?
Det är lite svårt att hävda att man vill sitta tillsammans om man valt enkelplatser från början.

Jag och sällskap har blivit flyttade från en tvåa i mitten för att föräldrar med mindre barn skulle sitta tillsammans. Fullt förståeligt, även om det såklart hade varit trevligt att sitta där man valt.

Men jag hoppas såklart att det löser sig för er.

Toppen