Troligen för att affärsklasskabinen förlängdes och nu täcker även rad 7? Kan också vara byte av flygplansmodell t ex.Har hänt mig ett par gånger på sistone också och undrat varför
Checkade in igår direkt när det öppnade, var massor ledigt, bla hela rad 7 och 8.
Tog 7C så man snabbt kommer av.
Nån timma innan avgång meddelande att jag blivit ombokad till 28A
Tack för den
Nope samma plan. Arn-CphTroligen för att affärsklasskabinen förlängdes och nu täcker även rad 7? Kan också vara byte av flygplansmodell t ex.
Så kanske var det då att gardinen till affärsklass flyttades bakom rad 7?Nope samma plan. Arn-Cph
Också liknande har hänt mig några gånger så nu tar jag aldrig 1:a raden bakom affärsklass i fall de flyttar gardinen en radSå kanske var det då att gardinen till affärsklass flyttades bakom rad 7?
Jag är ännu mer försiktig och håller mig borta från de två första raderna :-DOckså liknande har hänt mig några gånger så nu tar jag aldrig 1:a raden bakom affärsklass i fall de flyttar gardinen en rad
Försiktighetsprincipen är väl snarast att man ser till att man alltid hamnar på rad 1 (eller kanske 2 - även om jag faktiskt varit med om att jag valt favoritplatsen 1C och ändå blivit uppflyttad till 1 för att business bara blev en enda rad (minns inte om de ens kunde sätta gardinen där eller om de bara hoppade över den)).Jag är ännu mer försiktig och håller mig borta från de två första raderna :-D
Ett anslutnings flyg kan ha blivit försenat och har pax som skall flyga i C, en tidigare/senare avgång har ställts in och C pax skall ha plats I den främre kabinen.Har hänt mig ett par gånger på sistone också och undrat varför
Checkade in igår direkt när det öppnade, var massor ledigt, bla hela rad 7 och 8.
Tog 7C så man snabbt kommer av.
Nån timma innan avgång meddelande att jag blivit ombokad till 28A
Tack för den