Senaste nytt

Ändra och lägga till personer

Hej,

Har en resa bokad som jag skulle vilja ändra och lägga till en person till. Går det eller måsta jag avboka och boka en ny? Vouchern har gått ut så gissar att den brinner inne men har en ny jag skulle kunna använda.
 

Jonas C

Medlem
Hej,

Har en resa bokad som jag skulle vilja ändra och lägga till en person till. Går det eller måsta jag avboka och boka en ny? Vouchern har gått ut så gissar att den brinner inne men har en ny jag skulle kunna använda.
Är det en ren SAS-bonusresa så kan du byta namn på resenärerna mot en avgift. Om det är en Star Alliance bonusresa så är det inte möjligt att byta namn. Då är alternativet att boka av, hoppas på att platserna går tillbaka och boka om på nytt. Utgångna poäng/vouchers brinner inne vid avbokning.
 

Mr Basic

Medlem
Hej,

Har en resa bokad som jag skulle vilja ändra och lägga till en person till. Går det eller måsta jag avboka och boka en ny? Vouchern har gått ut så gissar att den brinner inne men har en ny jag skulle kunna använda.
Kanske boka den som ska läggas till i en separat bokning (om vuxen) och göra namnändring på den andra (om barn)?
 
Toppen