Sökresultat

  1. S

    Frågor om att boka Eurobonus award resa

    Ja och det verkar inte uppdateras heller. Undrar om man skulle testa ringa in och höra om det finns platser.
  2. S

    Frågor om att boka Eurobonus award resa

    Det visste jag faktiskt inte. Sällan jag letat mer än inrikes direkt hos Sas. Denna gång tänkte vi åka i Europa.
  3. S

    Frågor om att boka Eurobonus award resa

    Jag letar lite spontana poängflyg i sommar och stötta på ett problem. När jag tittar i lågpriskalendern så finns ofta det platser men när jag sedan klickar på datumet så finns inga flyg som bokas som SAS bonus. Är detta ett vanligt problem?
  4. S

    Businessclass.se loungen 2026

    Sas loungen på Arlanda vid e piren. Lite fler valmöjligheter på frukosten. Det uppskattas.
  5. S

    Hyrbil och nivåpoäng

    Jag fick denna mejladress av Guld supporten på SAS. [email protected] Jag fick in poäng av dom men för få. Men jag hade inte en skärmdump.
  6. S

    Eurobonus julkalender 2025

    Jag har faktiskt försökt hitta det. Samt använt sökfunktionen. Texten var inlagd med den dög inte för Hertz, utan måste vara en skärmdump på kampanjen.
  7. S

    Family Day with SAS Eurobonus 23/5

    Jag är också EBG och bosatt i Stockholm.
  8. S

    Family Day with SAS Eurobonus 23/5

    Den var riktigt synd att man missade pga andra åtaganden. Hoppas det kommer fler såna event framåt. :)
  9. S

    Eurobonus julkalender 2025

    Har någon möjligen en skrämdump på Hertz lucka i Julkalendern? Jag har fått för lite poäng och jag behöver visa en skärmdump av erbjudandet.
  10. S

    Businessclass.se loungen 2026

    Varannan vatten..
  11. S

    Businessclass.se loungen 2026

    Mycket folk i loungen i newark idag. Men matutbud är bra.
  12. S

    Businessclass.se loungen 2026

    Väldigt lungt på Arlanda idag.
  13. S

    Incheckning av bagage på light-biljett EBG (ej närvarande vid incheckning), statuslös medresenär.

    Senast jag checkade in en väska så stod det att jag personligen måste lämna den vid bag drop men det var ingen som kollade det sedan.
  14. S

    Tåget från Newark

    Tack så mycket.
  15. S

    Tåget från Newark

    Hej, Jag och sambon ska snart åka till New York. Vi landar på Newark och ska ta oss till World Trade Center där vi bor. Jag har läst på mig att vi kan ta ett tåg från newark till newark penn station och därifrån byta till PATH tåget till World trade center. Min fråga är väl köps biljetterna...
  16. S

    Businessclass.se loungen 2026

    Aspire loungen i manchester. Påväg hemåt efter en helg med grabben i England.
  17. S

    "Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter (OBS! EJ LIVETRÅD)

    Haha det fick jag inte. Troligen var målgruppen arbetsresande inte intressant…
  18. S

    "Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter (OBS! EJ LIVETRÅD)

    Jag stötte på Magdalena Andersson i Sas loungen i Stockholm förra veckan.
  19. S

    Inställt flyg KLM pga. snöoväder på Schiphol - Vad göra?

    Det viktigaste är väl att ni kommer fram. Jag har bara åkt med Star Allaince till Bangkok. Men det finns säkert bra lounger med amex och Air France/KLM verkar ha en lounge också.
  20. S

    Inställt flyg KLM pga. snöoväder på Schiphol - Vad göra?

    Dom flyger ju vidare med Vietnam Airlines så då kanske man inte kan gå in i Star Alliance lounger?
Toppen