Som jag fick reda på av kundtjänsten måste man ringa in för att få krediteringar att räknas som betalningar till fakturan för de som har det nya systemet. Oklart om det kommer vara så hela tiden eller om det är något som åtgärdas med tiden. Detta fick jag reda på då jag fortfarande är på det...