Tog en genväg här då jag helt tappade helt lusten att ha någonting med aviation att göra (inklusive bc) - men jag skall nu sammanfatta hemresan, för det är man ju skydig om man nu har börjat.
SYD - DOH
a380, avgång 06.00 och en timme senare åt jag nog världens godaste benedict-variant...