Höga bränslepriser tvingar Norse ta in mera kapital, aktien dök 50%, dessutom stänger de linjet till LAX från Rom, Paris och London.
https://www.dn.no/bors/oljesjokket-tvinger-norse-til-nodemisjon-klarer-ikke-a-kompensere-for-det/2-1-1973912?lid=k3nocfbjw1ob&zephr_sso_ott=BhIiG5