Jag har i mars 5,45 på CDG mellan två AF flyg, har funderat på man skall slå ihjäl tiden
För några år sedan när vi kom till Garde Du Nord så gick inga tåg, vi hade inte hört något om strejk, men det var en så kallad vild arbetsnedläggelse, ingen viste hur länge den skulle vara, som tur var fick...