Sökresultat

  1. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    NH Grande Joanne Köpenhamn, rum 106.
  2. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Radisson Blu Malmö, rum 736.
  3. rsimon

    Posta din välkomstgåva!

    Hotell: Radisson Blu Malmö Medlemstatus: VIP Välkomstgåva: Lokal choklad
  4. rsimon

    Trafikvarningstråden

    Piloter vid den tyska flygbolagsjätten Lufthansa planerar att gå ut i strejk – igen. Nu i två dagar, på torsdag och fredag den här veckan. Det meddelar fackförbundet Vereinigung Cockpit i ett uttalande. Detta då inblandade parter alltjämt inte har kommit överens i samtalen om pensionsnivåer...
  5. rsimon

    Har du blivit uppgraderad på Radisson?

    Hotell: Radisson Blu Malmö Bokat: Standard Fick: Premium (top floor) Antal nätter: 2 Rate: Corporate rate Status: VIP När: Mars 2026 Övrigt: Fint rum!
  6. rsimon

    Businessklass mat inom Europa (inte SAS)

    Precis som @Gus blir jag imponerad av deras urval av ost.
  7. rsimon

    Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa

    ”Persiljedamm”… :D
  8. rsimon

    Posta din utsikt

    Fest i Johanneshov. Detta klot!
  9. rsimon

    Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa

    Malaga–København SK588 avg. kl. 19.35 Tre rader, fördrink erbjöds rad för rad. Champagnen rumsvarm, man fick cashewnötter till. Spansk catering, faktiskt goda rätter även om det var en del hårda potatisbitar i det annars smakliga moset. Varmt bröd och spanskt smör. Alert och vaken service hela...
  10. rsimon

    Businessclass.se loungen 2026

    Och Sandelfjordsås.
  11. rsimon

    Businessclass.se loungen 2026

    Sala VIP, Malaga. Lämpligt utbud av charcuterie och iberisk ost.
  12. rsimon

    Posta din utsikt

    Den här tråden kunde bli mer action i. Tack för hälsningen, @011430121. Synnerligen avkopplande här i Fuengirola. Playa de Carvajal. I dag varit halvklart till soligt och omkring 18 grader.
  13. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Hotel Leonardo, Fuengirola, rum 816.
  14. rsimon

    Businessklass mat inom Europa (inte SAS)

    Blev ombokad till KLM när SAS ställde in ett anslutningsflyg till CPH på en bonusresa. Istället för champagne och lounge blev det mysigt byte på Schiphol m.m. Stockholm–Amsterdam, KL1216, avg. kl. 9.45. Naturell yoghurt med kokosgranola, äggsallad, brie och Beemsterost. Fruktsallad med 80%...
  15. rsimon

    Har du blivit uppgraderad på Radisson?

    Hotell: Radisson Blu Arlanda Terminal Bokat: Standard Fick: Premium Antal nätter: 1 Rate: Flexibelt med app-rabatt Status: VIP När: Februari 2026
  16. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Radisson Blu Arlanda Terminal, rum 450.
  17. rsimon

    SAS - det här har ni gjort bra™!

    Fick rent krasst bättre restider men ett onödigt kort byte på 45 min. Ankommande kärra verkar få planerad bussgate. Håller med om Business att det inte är klart men kvinnan i SAS kundtjänst bekräftade innan jag godkände.
  18. rsimon

    SAS - det här har ni gjort bra™!

    Skulle du också varit med SK1417 kl. 7? Välkommen i klubben. Ska också sydpå men ombokad med KLM via Schiphol. Inte vad jag önskade mig riktigt.
  19. rsimon

    Operation Backlog: En sportlovs-exkursion i poängens tecken

    "Returen över det stora blå".... Cunards Queen Mary 2? :cool:
  20. rsimon

    Dagens bild

    Jan Stenmark
Toppen