Hälsningar från min nya "hemma lounge " MUC SEN som börjar bli rätt fullbokad (torsdag eftermiddag).
Kommer hit igen på lördag och förväntar mig inte så mycket folk.
Fick träna upp mina gamla ryska språkfärdigheter igår kväll från militärtjänsten på Hilton MUC och visst finns de där.... :)...