Sökresultat

  1. MrRy

    Min första "Go around"

    Var med om min första go around idag när vi skulle landa i Houston. Satt och tittade på bilden från främre kameran och vi var så gott som nere när de drog på igen. Orsaken ska ha varit oväntade vindar bakifrån. Blev ett litet "ärovarv".
  2. MrRy

    Billhop (Allmänna diskussioner)

    Infogar ett eminent inlägg som @Mattias Holmén skrivit i tråden för Amex och Billhopvärvningar som ger lösningen på ditt problem.
  3. MrRy

    Dagens bild

    Nu är jag lite avundsjuk! Var där för två år sedan och kollade när Mourinhos, United var på besök och parkerade bussen till en 0-0 match. Var en upplevelse att vara där men man vill ju alltid se mål. Det har ni i alla fall fått se idag och fler kommer förhoppningsvis.... Jag följer från TV:n så...
  4. MrRy

    Curve betalkort

    Jag körde några GBIT i fredags och fick refund igår kväll. Flyttade resten i lördags och fick refund för någon timme sedan.
  5. MrRy

    [Semi-Live] Tonton på tur

    Tack för att man fick följa med på din resa så här på distans!!
  6. MrRy

    [Semi-Live] Tonton på tur

    Hela resan verkar fantastisk men sista flighten...grymt!!!!
  7. MrRy

    Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

    Menar du för att sedan köra GBIT mellan dessa två kort knutna till samma konto under helgen? Har inte provat men det låter ju lite intressant om det funkar.
  8. MrRy

    Revolut har lanserats i Norden

    Sa upp mitt och min frus förra året också. Sparar 2x360kr/år. Men detta var inget de var vana att göra på banken, så de kunde inte lösa det i sin dator, utan vi fick fylla i pappersblanketter. Sedan tog det en dryg månad innan korten var avslutade.
  9. MrRy

    Curve betalkort

    Tack för svaret! Det viktiga är ju att det blir innan fakturering och dit är det ju mer än en vecka.
  10. MrRy

    Curve betalkort

    En liten fråga om GBIT. Hur lång tid brukar det ta tills det första kortet är krediterat? Flyttade några transaktioner från mitt SAS MC igår till ett annat kort men kan inte se att SAS MC är krediterat däremot är det draget på det nya kortet.
  11. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Inget hotell dock, men en lägenhet med utsikt över Lago Maggiore är kvällens utsikt.
  12. MrRy

    Räcker två dagar på Svalbard?

    Man blir ju helt klart sugen på en tur till Svalbard.
  13. MrRy

    Underhållande bilder relaterat till resande

    När jag såg den här kommer jag ihåg att jag också fotat en XC90 med personlig skylt. För13 år sedan utanför Savannah, GA.
  14. MrRy

    SAS Webshopping

    Kampanj på Björn Borg 80p/100:-. Fick bli ett par nya skor. Poäng på väg efter en timme.
  15. MrRy

    SAS Webshopping

    Jag har haft A3 i över ett år och bara haft ett avbrott pga A3 som berodde på ett planerat arbete. Däremot har jag haft en del avbrott som berott på leverantören för stadsnätet där jag bor.
  16. MrRy

    Hjälp oss med vårt examensarbete!

    Done!
  17. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Utsikt från imorse, Steam Hotel Västerås, rum 1416.
  18. MrRy

    SAS Webshopping

    Jag handlar oftast med mobilen. Har funkat fint. Eller rättare sagt, inte fler problem än vanligt;)
  19. MrRy

    SAS Webshopping

    Fello finns också i webbshoppen. De kör med Telias nät. Däremot är det bara 800 poäng istället för 2000 hos Vimla.
Toppen