Coop går dessutom bra i norr, Coop Nord och Coop Norrbotten går med vinst, ökar omsättning, etc.
Jag har minne av att ha läst om att Coop Nord ska ha förklarat det med att de bet i det sura äpplet och la ner butiker med kroniska förlustresultat etc, och att de var lite småbuttra på de...