Någon som reklamerat saknade poäng till
[email protected] och lyckats/öht fått någon kontakt med dem senaste månaderna?
Väntar på svar avseende en reklamation sedan 11 juni, och nu en även sedan 16 juli. Endast fått automatsvar trots två påminnelser på reklamationen...