Sökresultat

  1. L

    Serveras frukost på Lufthansa med en flight klockan 9?

    Kallt från Stockholm och varmt från München då kanske?
  2. L

    Serveras frukost på Lufthansa med en flight klockan 9?

    Tac Tack för svar! Då får det bli 2 frukostar den morgonen då. Eller 3 med loungen förstås
  3. L

    Serveras frukost på Lufthansa med en flight klockan 9?

    Inget om en gardin men en fråga om Lufthansa. Har en morgonflygning i business med connection i Munchen. Flyget från Munchen avgår 9.00. Någon som vet om det är frukost fortfarande som serveras då?
  4. L

    Har du åkt på kryssning?

    Har tittat på Oasisklassen och deras juniorsviter. Någon som bott i en sådan?
  5. L

    SAS - det här har ni gjort bra™!

    Skickade in mitt claim om inställt flyg förra torsdagen och i tisdags hade jag pengarna på kontot. Det tycker jag är snabbt jobbat då jag inte har någon status.
  6. L

    Har du åkt på kryssning?

    Är det någon som åkt Norwegian Cruise Line och dess The Haven? Tankar och åsikter om denna?
  7. L

    Inställt/försenat flyg på SAS short haul tråd

    Mm, befinner mig i Alicante, och fick flyget inställt i måndags. Fick flyga via Mallis hit. En väska saknas fortfarande.....
  8. L

    SAS - det här har ni gjort bra™!

    Min flight till alicante blev inställd igår och jag fick åka via Palma. Så mellan Palma-Alicante blev det Iberia.
  9. L

    Inställt/försenat flyg på SAS short haul tråd

    Ja, står själv i denna kö när Alicante blev inställd.
  10. L

    Bra trevlig restaurang i London

    Håller med, köttet var inte topp precis. Däremot supertrevlig personal.
  11. L

    Slutar SAS flyga direkt till Barcelona?

    Åkte förra söndagen med SAS till Barcelona. Vi var 5 personer i Plus på 3 rader, GO helt fullt.
  12. L

    Flightradar24 och Google earth

    T Tack för tips, då gör jag det :)
  13. L

    Flightradar24 och Google earth

    Var tycker ni man ska vid landningen då?
  14. L

    Lounge access med SAS Businessclass på Newark

    Hur är det med mat i denna lounge? SAS-loungen alltså. Vad finns det för ätbart?
Toppen