Intressant att man kan ha så olika uppfattningar.
Delar inte alls samma bild men har inte alls varit lika aktiv senaste året och har rent personligen haft mönster där Star Alliance hade varit en fördel. Beror väl lite på hur man ser på saker också. Scandicsamarbetet verkar mycket bra men vet...