Flugit lite BT i helgen och 2 av 3 flygningar försenade med ca 1-2h. Inget man får ersättning för såklart, bara irriterande när man kommer sent i säng eller missar bokade bussanslutningar etc. Märker att jag är lite bortskämd med SAS punktlighet...
Är inget Indien-fan. Men jag hade ändå sett fram emot att kanske kunna flyga till BOM med SAS när dom öppnar linjen, men nu vet jag inte... Malin Mendel på SVT har gjort nig nyfiken med sina reportage och TV-program.
Marseille ny destination i sommar. Ser ut att dra igång den 16 juni. Ännu har inte SAS publicerat något om lounge på MRS. Vad tror ni, kommer det dyka upp info efter trafikstarten?
Otroligt bra uppkopplingshastighet ombord på Air Baltics A220-300 med Starlink! Detta blir hur bra som helst när SAS har installerat Starlink på alla sina flygplan.
Ändå väldigt märkligt. Indien borde vilja ha fler direktflyg till Skandinavien. Modi var ju själv i Göteborg för bara några veckor sedan och skrev på sammarbetsavtal. Den indiska ambassaden i Köpenhamn borde ha den här flyglinjens tillåtande högst upp på agendan. Kass av alla inblandade.