Stod det inte i första infon att flygplatsen kommer läggas ner men att man håller öppet över sommaren?
Det var ju innan två bolag aviserade att man började flyga. Skulle tro att sista ordet inte är sagt i frågan.
Och ja, jag skulle definitivt våga boka en resa i juli likt den du beskriver.