Verkar som att TV4 har uppmärksammat att BW Nordics har hackats:
https://www.tv4.se/artikel/44iJ6bPaIQro6rJMgZmnlv/hotellkedjan-utsatt-foer-cyberattack-kunduppgifter-har-laeckt
Ja du kan bara få ett steg per leg oavsett hur mycket biobränsle du köper och det tar cirka 5 dagar innan det syns. Däremot kan du lägga till mer efter varje leg på hemsidan och det räknas men bara efter du har slutfört ett leg.
Så länge det inte är ett kreditbolag så ska det funka via Betalo med 3.0% avgift eller via BillKill som har 2.5% avgift. Går det inte att betala direkt vid köpet med Amex?
Ja det gick fint, lägg till det på hemsidan för utresan och sedan vid incheck på den andra kan du välja att lägga till. Eller på hemsidan när det står att du har flugit första benet.
Har en kollega med exakt samma problem i veckan. Verkar som att appen funkar men inte hemsidan och försökt att återställa lösenord etc utan att det hjälper. Har du provat att logga in med EB nummer på hemsidan?
Du kan i vissa fall se det i bokningsflödet på hemsidan när du är inloggad eller kika på bokningsklassen och jämföra i tabellen:
https://www.sas.se/eurobonus/partners/flygbolag/scandinavian-airlines/
Gick utmärkt att lägga till biobränsle och betala med kort på hemsidan för dubbla poäng också. Verkar dock inte som Apple Pay i appen registreras på samma sätt.
Är väl KLM med tanke på restriktioner på AMS och att de får nya A350:
KLM expects to begin deploying the Airbus A350 on intercontinental flights from 2026, replacing its Boeing 777-200ERs, Airbus A330-200s and Airbus A330-300s...
Fast det är väl väldigt logiskt hanterat? :)
1. Poängen som går ut används först.
2. Avbokas resan kommer poängen tillbaka och behåller samma giltighetstid.