Ja men nu är väl 45k och 15k inte någon kampanj utan standarderbjudandet vid inbjudan? Var kampanj tidigare i mars med 60k för Elite och 20k för Premium bla :)
Antagligen har du fått flera UC på kort tid, vilket flaggas som en risk i deras system. Som flera har sagt, kolla Kreddy tex för att se och vänta några månader så ser det bättre ut :)
Are you living abroad? Is seems like credit card issuers have started checking more frequently than in the past. SEB did the same to many users last month.
Ja det verkar vara flera som har problem, du kan läsa mer här:
https://www.businessclass.com/forum/threads/n%C3%A4r-kommer-niv%C3%A5po%C3%A4ng-fr%C3%A5n-amex-elite.107035/
SAS släpper inte biljetter över jul/nyår och för sommaren förrän tätt inpå om det fortfarande finns platser kvar. Bästa sättet är att kika på Awardfares med AF/KLM från CDG/AMS :)
Hotell: Radisson Collection Royal Copenhagen
Bokat: Standard room
Fick: Suite
Antal nätter: 1
Rate: Prepaid - Members only
Status: VIP
När: Februari
Övrigt: trevligt rum och bra frukost!